Jobbhelg Check!

Jobbat hela helgen och hittar då ingen till till att göra något annat än att just jobba och sova.
Hälsat på pappa och lämnat hans presenter, klappat en häst och sett lite film är nog det utöver arbete jag har hunnit med. 
Eller jo stuckit en massa till lite julklappar som syskonbarnen ska få. Är nästan färdig med alla delar så strax är det bara ihopmontering som gäller. 
Svårt att tro att det där ska bli någonting användbart tillslut, men snart är det gjort. Bara 5 delat kvar att göra, ska jag fixa nu ikväll och sen montera. 
Tog faktiskt och lyxade till det lördag innan jobbet och smacka på en ansiktsmask, fast om det gjorde någon mån vette rackarn. Såg ut som en Alien en stund, eller att jag höll på att mögla om inte annat.
Nu idag har jag inte hunnit med någonting, sov så länge jag tyckte att jag behövde, vaknade 18:00!
Får hoppas att jag somnar i hyfsat vettig tid inatt ändå. Tur att jag inte behöver gå upp tidigt i morgon i alla fall. 
Då är det städning på schemat, Pyrets små hårbollar flyger runt runt i lägenheten då man råkar promenera lite för fort mellan rummen. 
 
Nu ska jag se vad jag hittar i Kylen/frysen/skafferiet och äta en sen middag. Inte nyttigt att kliva upp såhär sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback