Rastlös

Sov lite längre än vad jag tänkt från början idag, men vad gör det då vädret inte är så inspirerande?
Har hunnit klippa en kompis, var hit mitt på dagen och ville få sina lockar lite kortare. Alltid en utmaning då jag är van att bara klippa i rakt hår. 
 
Handlat lunch och middag, fyllde på nattfikat för veckan som kommer. 
Städat har jag redan gjort och nu har jag lite för mycket energi för mitt eget bästa. Hade det varit bättre väder skulle man ha varit ut på långpromenad, men regn och rusk är ingenting som lockar.
Sitta med pusslet var inte heller så lockande då kroppen skriker efter att göra någonting. Kanske man skulle ha hoppat lite hopprep eller något liknande bara för att få lite utlopp för energin. 
 
Helst av allt skulle jag vilja måla, typ en vägg eller någonting! Men eftersom jag bara hyr så törs jag helt enkelt inte.. skulle vara snyggt med en renoveringsräkning den dagen jag skulle flytta härifrån. Har inga möbler jag känner att jag vill göra om heller, vet inte vad jag ska hitta på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback