Staan!

Hade en sjukt jobbig natt, kunde inte sova alls! 
Så jag hann avverka ett pussel jag lagt ca 10 ggr och lyssnade klart på ljudboken. Hade fortfarande inte lyckats somna på morgonsidan. 
12:00 fick jag ett samtal från syster, hon och barnen skulle göra Ske-å osäkert och fick förfrågan att följa med. Jajjamensan, efter ca 2 timmars sömn, allt som allt, följde jag med och kollade läget där.
Bjöd på mat då vi skulle äta, tyckte det var det minsta jag kunde göra då jag ändå fick följa med.
Kinamat, så gott! Åt upp allt på min tallrik (förutom paprikan) och sträkte mig även efter räkorna som barnen inte skulle äta upp. Tyckte jag var så duktig bara att jag rensade min tallrik, är alltid liten i maten annars. 
Köpte mig 2 pussel (ena var på rea) och lite annat smått och gott som jag hittade då man inte kollade vars barnen sprang.
Panoramapussel, älskar dom! Det ena i alla fall, det andra kan bli en ordentlig utmaning då det mestandels är helt vita partier. Men skam den som ger sig, ska försöka mig på det lite senare.

Kommentarer
Postat av: Lorissa

Jag äääälskar att pussla. Så terapeutiskt.

2012-10-05 @ 08:11:06
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback