Dream a little dream..

Drömde en så fasligt jobbig dröm precis innan jag klev upp.
 
Jag var inlåst i en skola tillsammans med en massa andra elever. Vi var jagade av någonting hemskt, kan inte förklara vad, utan man kände bara att det inte var bra!
Då tog en kille mig i handen och drog mig därifrån och vi hittade ut, klättrade genom ett fönster på trejde våningen. 
Därifrån skulle vi hoppa mellan hustaken, för att kunna fly. Tur att husen stod riktigt nära varandra. 
Var nära att falla en gång men då drog han upp mig igen! Vilken hjälte!
Kände ett förtroende för honom direkt men kunde inte förklara varför.
Kom på ju längre drömmen fortskred att killen var Jonas, men att jag inte mindes honom förut. Ville förklara för honom hur allt var, men då vaknade jag!
ÅÅH! Frustrerande.
Som sagt vaknade jag och var alldeles utpumpad, ingen avslappnad sömn det där inte. 
 
Har nog sett alldeles för mycket Doctor Who, var inne på avsnitten med dom skumma killarna som man inte minns när man tittar bort. Garanterat dom som jagades oss också!
Den här drömmen var i snudd på den då jag hittade Atlantis, den var så detaljerad och jag minns så mycket. Lite logisk också på sitt lilla vis. 
 
Vet ni varför ingen har hittat Atlatis? Den flyter runt, under ytan som en gigantisk ubåt. Atlantis styrs av nanobots som även levder i befolkningen som är supermänniskor.
När en Atlantisbo ligger för döden, lägger man dom i saltvatten och låter dom torka ut.
Den rebelliska döden är att klippa av plastchippen som sitter i öronen, då drenerades man direkt på blod så att den nya människa kan skapas.
Höll på att dränka hela staden på kuppen, man var tvungen att registrera den nya människan inom en viss tid annars skulle staden självförstöras. Men det löste sig med 2 droppar blod och en massa panik senare.
 
Älskar mina drömmar! Jag blir aldrig uttråkad då jag sover :)

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

drömmar är AMAZING, jag önskar att jag kunde leva i mina drömmar ibland :)

2012-09-27 @ 19:56:00
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback