Hej Igen!

Har hållit mig borta från bloggen, haft mycket att göra och inte kännt behovet att sitta här.
 
Har varit på begravning, mycket vacker och känslofull. Det var en tuff dag, somnade på soffan efteråt. 
 
Försökt kurera mig allt vad jag bara kunnat och stickat färdigt min halsduk.
Kännde att jag skulle prova mig på att sticka ett par monstertofflor, tycker dom är så fruktansvärt söta!
Fick lite panik då jag fick se att allt är på engelska och beskrivningen såg ut såhär:
Men efter mycket bläddrande fram och tillbaka i boken så förstod jag faktiskt hur jag skulle göra. Hade inga enfärgade garner som skulle räcka till mer än tänderna så därför blev dom lite mer färgglada än väntat.
Men nu är dom färdiga, det var mest för att testa om jag kunde. Nu kan jag sticka lite snyggare om jag nu skulle få för mig att göra det. Dom blev lite udda och deformerade, men gillar dom nästan bättre bara därför. Fick lite mer personlighet tycker jag :)
Busat med syskonbarnen och tagit ut syrrans hund på en långpromenad.
Det är ungefär det jag har pysslat med då jag inte har suttit vid datorn. Men det har nödvändigtvis inte hänt i den ordning som jag skrivit i heller. Lite hött om bött som man säger.
Nu ska jag strax promenera på jobbet, inte varit där på 2 veckor. Undrar vad som har hänt där sedan sist.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Åååååh så fina de blev!

Jag beklagar sorgen.

2012-09-25 @ 10:38:23
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback