Matfesten

Vaknade bara för en liten stund sedan och taggar redan för en kväll med trevligt sällskap i skellefteå. Matfesten är i full gång och jag ska faktiskt åka och få vara med då det händer nåt kul. 
Har missat alla festivaler, statsfester och allt vad det nu varit hela sommaren pga jobb, men är faktiskt ledig i helgen och har turen att få både äta och sova över hos några vänner!
Verkar bli en fin dag utan regn så jag blir faktiskt ännu mera pepp bara därför. Nu ska det letas fram kläder och sedan ska det sminkas. Inte allt för mycket, men bara så att man blir lite finare än vanligt.
Oh, happy day! 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, det är ovant och jag gråter mer än jag vill erkänna, trots att jag sällan gråter över sorg. Glädjetårar kommer dock titt som tätt. Men jag försöker rycka upp mig, och det är ju inte permanent, om ett år kommer vi bo ihop igen så... egentligen är det lugnt, men ändå inte kul förstås :) Så jävla bökigt att ta sig till Jokkmokk också.

2012-09-01 @ 11:54:11
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback