Sikken gårdag

Träffade storasyster i går, vi skulle luncha tillsammans och bara träffas en stund. Åt riktigt gott och sedan blev det presentjakt till kära lilla far. Kan ju inte skriva vad han får ifall han skulle få för sig att läsa bloggen, men förhoppningsvis så kommer han inte kasta ut dom genom köksfönstret efter dom är öppnade.
Hängde på ett Café på Gamla stan och tog oss en fika.
Jag och Jonas kollade runt i lite affärer efter hon promenerat iväg, kännde mig riktigt pigg från förkylningen och vädret var vackert. Gick senare till Jonas moster, där vi skulle bli bjudna på middag. Det var supergott. 
Hade en mycket trevlig kväll! Tappade rösten mer och mer ju längre kvällen gick, trodde inte att jag skulle få behålla den på vägen hem. Men jo, den var kvar, om än lite hackig och grov. 
Men det var visst ingenting om man lyssnar på mig idag, nu är det inte mycket kvar av den alls! Hostar som en tok och väser mest fram ord, känner mig lite som en överkörd orm med basröst. Vilket inte fungerar så bra då jag har massor med musik i huvudet som jag vill nynna på..
 
Idag väntas det tvättstugejakt här i området, har inte lyckats lokalisera den ännu. Men skam den som ger sig, någonstans lär den ju finnas. Solen skiner, men om det är varmt vet jag inte än, har inte stuckit ut näsan för att känna än. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback