Städa!

Nu måste jag ta itu med städningen här hemma, det är kaosartat enligt mig i alla fall. Ska passa på och göra det nu då jag inte har allt för många måsten. 
Tjejkväll och äta middag, ska hinna städa innan dess. Men om jag har 4 timmar på mig så borde det gå, så stor är inte lägenheten.
Jobbar inatt, så tjejkvällen blir nykter för min del, men man kan ju ha väldigt trevligt ändå! Bästa att man kommer att må mycket bättre i morgon än de som dricker, ett mycket bra +.
 
Hade filmmaraton igår med många diverse filmer: The woman in Black (inte alls lika hemsk som sist), Chris and Tucker vs Evil (Hur bra som helst!, härlig komisk klang i den) och 2 Harry Potter. Stickade en massa medans jag såg, så jag fick kramp i underarmar och fingrarna efter ett tag.
Blir som alltid en halsduk. Måste lära mig sticka efter mönster..
Men jag fick en fantastisk bok av pappa och hans sambo sist jag var hundvakt, ska titta i den och se om jag hittar något roligt och lätt att börja med i den. 
Om man hade såndanna tofflor som dom på bilden borde man sldrig vara kall om fötterna, dom skulle jag ha på mig jämt! Fast om jag börjar med dem är osagt, ska bläddra lite och se vad jag bestämmer mig för.
Men först var det städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback