Tjopp!

Sitter just nu och fördriver lite tid, Jonas är på jobbet och kommer att vara där till 22:00. Vad jag ska hitta på tills dess vette falen. Precis lagt klart ett pussel som jag köpte på Sience fiction bokhandeln som finns på gamla stan. Köpte det i onsdags och är nu redan lagt, bra planering av mig..
Det var ett trevligt pussel, fast att sitta på golvet med en rinnande näsa var kanske inte det trevligaste jag har gjort.
Jo, har gått och blivit med förkylning. Så knaprar nu alla tänkbara förkylningspiller jag kan hitta, vill nämligen bli frisk till i morgon! Ska träffa syster och äta lunch på stan med henne, men vad gör man? Sålänge jag inte har feber så lär det nog gå bra.
Köpte ett par nya skor igår, är sjukt nöjd över dom! Faktiskt riktigt sköna att gå i också, det lilla jag provat, så där har jag dom. De kombinerat snygga och komfortabla skor som jag efterlyste för någon vecka sedan.
Ute regnar det, så jag har faktiskt en god anledning att inte göra ett dyft idag utan ska bara vila och försöka bli frisk. Får se hur det går med det. Fast, måste erkänna att en tripp till affären är nog nödvändig, glömde köpa nässpray igår. 
Men, jag håller modet uppe, i morgon kommer det vara bättre! Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback