Vilodag

Hade det riktigt roligt på matfesten och är så tacksam att jag fick sova över hos Anna och hennes sambo! Fick mysa med deras 3 katter så blev lite mindre hemsjuk också :)
Dagen efter var man sådär jätteseg som man brukar vara, återhämtade mig mest på soffan hela dagen. Bilfärden hem gick bara fint och väl hemma så blev det ännu mera soffhäng. 
 
Måndag fick jag middag hos mamma, min energinivå var i taket! Busade med syrrans 3 barn, ritade Pichasu och pysslade massor. Vek små stjärnor av presentsnören, så som man gjorde då man var liten, vek kråkor av papper och pappershjärtan.  
Fick behålla energin hela natten också, tur var väl det för skulle ändå ut och jobba. Tisdagen var jag inte lika energifylld, men nattarbetet gick riktigt bra ändå.
 
Igår så fick jag agera frissör igen, jätteroligt! Hade 2 offer denna gång. Förhoppningsvis så blev dom nöjda, lät då så i alla fall.
 
Dagen till ära går jag fortfarande runt i morgonrock och har bäddat ner mig i soffan för att se Harry Potter och tagit upp min stickning igen.
Kännde mig inte så pigg då jag vaknade (efter 12 timmar) och jag hoppas och ber, till vem som än vill höra, att jag inte ska åka på någon förkylning! 
Skulle ju vara snyggt att bli råförkyld då man äntligen ska åka ner och träffa Jonas igen. 
Men först och främst ska jag koncentrera mig på helgens jobb, klarar jag av det så lär nog en resa till Stockholm vara lätt som en plätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback