Det bultar och det bankar

Trots rubriken så är handen mycket bättre idag. Den är inte alls lika svullen och jag har kunnat diskat idag. Kanske inte det klokaste jag gjort, för efteråt så bultade och bankade det ganska ordentligt i handleden en stund. Men jag är på bättringsvägen i alla fall :)
Idag har jag varit på en föreläsning med Ola Polmé. Om demens eller bemötande med personer med betendestörning. Mycket bra föreläsning och man fick sig en tankeställare. Var riktigt duktig föreläsare och man höll sig på allerten hela tiden. Ska gå på del 2 i morgon och ser verkligen fram emot detta. 
Så har ni chansen någon gång eller är instressead av ämnet så rekomenderar jag att gå och lyssna på honom. 
 
Har provat att vara på föreläsningar som man varit superintresserade av, men som man inte kommer ihåg nåt av då man går ut därifrån. Är inte föreläsaren bra så minns man inte något annat än hur entonig/tråkig/seg föreläsningen var, hur mycket man än vill att den inte skulle vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback