Fashionpolice!

Sitter och smuttar på ett glas vin, är ledig i morgon och unnar mig därför lite gott. Har bara en halvflaska så det finns ingen risk att det råkar bli för mycket en kväll som denna. 
Ätit middag och väntar nu mest på att tiden ska gå, vet inte vad jag riktigt väntar på men orkar inte dra igång något större projekt just nu.
Kanske ska försöka teckna färdigt en bild som jag lovade att jag skulle göra för några veckor sedan.
Så om du som läser känner igen dig i detta: Nej, jag har inte glömt bort det ;)
 
Lade färdigt pusslet igår och insåg då jag var klar att det fattades 3 bitar.
Ni kan ju se om ni hittar vars dom saknade bitarna ska vara, 2 är relativt enkla att se, den tredje fick även jag söka lite efter. 
 
Sitter nu i fosterställning (som vanligt) i kontorsstolen och beundrar mina randriga knästrumpor. Om modepolisen var framme så skulle jag bli haffad på en gång!
Inte vackert, men mysigt! Just nu väger mysigt högre än snyggt.
Det är minihelg för min del då jag kommer att spendera den ordinare helgen på jobbet. Gäller att klämma in lite guldkorn här och där tycker jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback