Good Kitty... Bad Kitty!

Har äntligen hittat kattgodis som Pyret faktiskt äter! Mjölklinser med kattmynta!
Det värsta är att när hon får dom så blir hon helt galen!
Skriker, slår på mig, gosar och bits.Samtidigt.
Pyret tål nog helt enkelt inte kattmynta... Nu har hon dessutom däckat på soffan i form av en boll.
 
Går mycket bättre med lite blötfoder som belöning/godis, då uppför hon sig i alla fall.
Kom hem idag efter jobbet och såg ett problem som jag var tvungen att ta itu med. 
Hade medvetet blundat varenda gång jag vandrat förbi diskbänken ( i 3 dagars följd), men nu kunde jag inte ignonera det längre. Det rymdes ju inget mer och hade ingen yta att förbereda middagen på.
Före
Efter
Tror inte ens det tog 20 minuter att stöka bort den rena disken och diska bort den smutsiga. Frågan är då bara den: Varför har jag skjutit upp det?!

Är ledig ända fram till kl 11:00 i morgon (lördag) så jag behöver inte ens gå isäng jättetidigt ikväll. Därför belönas jag med:
Inga bra program på Tv:n istället, så det kanske blir en tidig kväll för mig i alla fall.
Eventuellt så lägger jag mig och läser lite längre istället. 
 
Har inte sovit så här bra på länge!
Så varför rucka på den fina dygnsrythm som jag faktiskt fått under de 2 veckor som jag jobbat på dagen istället för på natten?
Det är faktiskt värt en notis. Hejja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback