Halloj igen!

Efter ett långt blogguppehåll så tänkte jag att det kanske är på tiden att jag plockar upp skrivandet igen. 
Det har inte hänt allt för mycket utöver det vanliga, åkt ner till Sthlm lite då och då för att hälsa på Jonas och jobbat och stått i som vanligt. 
Det som har hänt på jobbfronten är att jag fått återgå till att jobba dag igen, vilket är lite spännande eftersom jag är ganska van att sova på den tiden på dygnet. Började faktiskt det med nu i veckan.
 
Fick vara ledig både jul och nyår vilket var helt nytt för mig, hade min lediga vecka då och det kunde inte ha blivit mer perfekt!
Jonas var här och hälsade på, både mig och sina föräldrar. Följde med honom ner, då han skulle hem, så vi skulle få fira nyår tillsammans. Lite synd att han jobbade sent nyårskvällen, men vi fick i alla fall skåla in det nya året tillsammans.
Nyår

Nu idag skiner solen, det är väldigt kallt ute och jag funderar om man ska vara lite duktig och titta in i simhallen ikväll. Får se hur orken och motivationen visar sig i eftermiddag. 
Ska pyssla och bråka lite med symaskinen, lovat att jag ska sy 2 omgångar sockar till en hund (8 sockar). Har allt material jag behöver så det är väl bara att sätta igång. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback