Kalas!

Varit på kalas idag! 2 av syskonbarnen firade tillsammans i sporthallen och där var det fullt ös vill jag lova! Var så trött och slut i huvet då jag kom hem. Åt middag och sedan somnade i soffan en liten stund.
Alla rymdes inte på samma bild, det är en stoor familj! + vänner och deras barn
 
En massa lek, sång och björnen sover med den ihärdigaste björn jag varit med om. Supersöt!
Försökte mig på att klättra i repet som hänger från taket men tror inte ens att jag kom 2 meter högt, bara gled nedåt och hade ingen kraft att dra mig upp.
Kan ju bero på att jag har lite träningsvärk idag och är lite öm i kroppen då jag valde att ha på mig en korsett igår. Kanske inte det smartaste valet, men jag kände mig jättesnygg :)
 
Presentöppning/lilla julafton och fika efteråt. Flög presentpapper så det stod härliga till. 
En mycket trevlig dag och jag tackar så mycket att jag fick vara med på kalaset, det var toppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback