Kära hjärtanes!

Dålig ordvits, jag vet! Men kan man så måste man... Ialla fall i en sån här gång :)
 
Varit ledig i dag och gjort i största mån, så lite som möjligt. Det här var min enda lediga dag på hela veckan och då måste man göra det mesta utav den också tycker jag. 
 
Sen att det också är alla hjärtans dag har inte berört mig allt för mycket.
Gav mamma och syrran en blomma var och syskonbarnen fick varsitt kinderägg. Varit och ätit middag där, pannkaka denna gång. Lika gott som alltid!
Annars så har jag myst med katten och tagit en massa egokort som resulterade i en annan dålig ordvits:
Show me your best cameraface!
 
Lyxade till med ansiktsmask och smort kroppen med väldoftande kokossmör. 
Sett lite skräckfilm också, gjorde ett tappert försök att skrämma bort mig själv, vilket jag inte har lyckats med ännu. 
Fick förresten en jättesöt hälsning av en vän, måste få visa upp den också:
Lovley! 
 
Nu så blir det att se färdigt slutet på Silent Hill och sen ska jag lägga mig och läsa lite skräckhistorier. Bra avslutning på en kärleksfull dag tycker jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback