Makalös manick

Drömde en så otroligt spännande, händelserik och mysko dröm inatt. Går inte ens att återberätta så jag gör inte något försök, tråkigt nog. 
Men jag lovar och svär, den dagen dom kommer på en manick som spelar in drömmar kommer jag stå först i kö för att köpa en! Skulle jag aldrig behöva se på film längre, lätt värt det :)
 
Har hunnit äta 2 semlor, en igår och en idag, så nu behöver jag inte äta någon förrän nästa år. Tror inte jag vill äta någon fler heller för den delen, hunnit äta 3 totalt i år.
 
Håller mig till popcorn istället.
Tvättar för fullt och vet inte riktigt hur jag ska spendera kvällen i övrigt.
Äta middag vore nog en god idé, men sen då?

Kommentarer
Postat av: Marie

Kolla igenom alla Dr Who, först de nya säsongerna och sedan de gamla (så kan du berätta för mig om det är värt att se dem eller inte)!

Svar: Tror jag behöver lite mer tid än bara en eftermiddag till att göra det Marie ;)
Hea

2013-02-13 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback