Sovmorgon

Sov länge idag, fast det är skönt då man jobbar eftermiddag. Kunde inte somna igår, var jättetrött men tankarna virrade omkring i huvudet fastän jag inte ville. 
Har en massa praktiska saker jag måste ta itu med men inte riktigt har hittat lusten till att göra det. Först och främst städa och tvätta vilket är ett nödvändigt ont.
Ringa en massa samtal och sedan sätta sig och skriva och söka. Ja herregud det kommer aldrig ta slut!
Önskar att Jonas vore här och gav mig en spark i baken. "Kom igen nu Hea". Saknar dig vet du!
Uppdatering 10 minuter senare: 1 samtal gjort! Hurray! Nu ska jag köra igång en tvätt och städa undan lite. Kanske jag somnar lättare ikväll :)

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

HEJA DIG! :D

2013-02-11 @ 17:19:52
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback