American... psycho

Har äntligen läst ut boken, det tog mig ett bra tag, men skam den som ger sig. 
Kan ju ärligt säga att jag faktiskt drog mig för att plocka upp boken ju närmare slutet jag kom. Brutal och rå kan man ju lugnt påstå att den är.
Kände mig illamånde stundtals, båda psykiskt och fyskiskt, inte en bok för kräsmagade kanske. Detaljerad på alla plan, speciellt då han är som mest psycho.
Men faktiskt värd att läsas om man vill känna sig en aning förvirrad då man läst den klart. 
Men då kan jag då bocka av den som läst. Precis lagom till Juli, vilket ungefär var den tidsplanen jag hade för boken. Så nu blir det att plocka upp nästa, frågan är då bara som lockar mest.. Inte nån med blodsplatter och mord i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback