Glader, ja det jag är det!

Idag är det bara en massa trevligheter på gång för lilla mig. 
Tog mig först en minilöpartur (10 min) till gymmet där det var folktomt, så jag kunde göra precis det jag ville. Vilket inte var mer än vanliga fall, men behövde inte känna mig dålig då jag inte orkade så mycket.
Rätt soft, ser ju lite sportig ut i alla fall :)
Sen blev det en lite längre löpartur hem bara för att väga upp den korta på vägen dit. 
 
Efter lunch vankades det badstranden med skönaste gänget. Syrran och syskonbarnen, jag och systerdottern tog TARDIS på vägen dit:
Nördskämt!
 
Badade upp till låren innan det blev alldeles för kallt och kastade sedan macka med stenar. Vilket gick över förväntan!
Solen bröt sig fram genom molntäcket och det blev sagolikt varmt en stund. 
Väl hemma igen läste jag ut boken som jag ska återställa i veckan. Ska nämligen få tillbaka en massa saker som varit bosatta i Sthlm under en tid. 
Och dagen är inte slut än! Vem vet vilka trevligheter som fortfarande kan hända innan natten tar över?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback