Slacker

Kan säga på en gång att detta kommer att bli ett bildrikt inlägg då jag har en massa saker jag vill visa!
 
Efter en produktiv förmiddag, (löpartur och ett besök på gymmet) har jag i eftermiddag gjort så lite som möjligt. Det blev så att min fot sa ifrån, den ville inte alls vad jag ville. 
Det är en gammal "skada" som jag fick då jag var i Danmark, den har förmodligen inte läkt som den ska och gör ont då jag anstränger foten. Så jag lindade den hårt i mina gladaste bandage och lade mig och myste med katten. 
Supermys!!
Blev sedan kallad till syster där även Ida var och hälsade på. Så jag haltade mig dit och såg lite film och fortsatte mitt mys i deras soffa. Systerdottern gav oss varsin modell att måla kläder på då färgpennorna åkte fram. Detta blev mitt Alterego: Phenelophie
Hon är alltså en dansare, modern jazz. Inspirerades nog en del av Sonya Tayhe, Minus tuppkammen och lite mer färg i håret. En av mina absoluta favoriter som koreograf. 
O du vackra kvinna!
Här en ev av hennes danser som hon har koreograferat, The Garden: 
Sjukt bra!
 
Nu väntar sängen på mig och i morgon ska jag göra mitt absoluta yttersta att vara så stillasittande som möjligt, så att foten hinner vila upp sig lite. 
Natti natti

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Ja, rökningen känner jag inget för, den är bara trams, men däremot är träningen kämpig för jag kör svinhårt. Och dagen efter kan jag inte röra mig, fyra dagar efter kan jag träna igen och gör samma sak. Jag får ingen rutin alls ^^

2013-07-09 @ 10:50:52
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback