10 år!

Legat vaken större delar av natten, inte kunnat sova ordentligt. Irriterat mig på en mygga som varit precis utanför min målradie, tror faktiskt att den har klarat sig med livet i behåll inatt. 
Legat och funderat på saker och ting, vilket man ofta gör vid den här tiden på dynet då man är vaken. Kom på att det är ganska precis 10 år sedan jag tog studenten! + 2 dagar vill säga.
 
6/6 2003, ung och oförstöd, livet var på topp och med hela världen under sina fötter:
Nu 10 år senare är man en massa erfarenheter rikare. Skolat om mig från Hotell&Reastaurang till Undersköterska och har äntligen fått mig ett fast jobb, efter många om och men. Inte alls hur jag trodde att mitt liv skulle se ut då jag klev av studentvagnen och viftade med mitt barnjag. 
Men mössan den passar fortfarande i alla fall:
Nu ska jag få i mig frukost, dricka en stor kopp kaffe och sedan promenera till jobbet. Tur att jag bara jobbar till 16:00 idag, det borde inte vara några problem trots den korta nattens sömn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback