Buller och brak!

Det började åska!
Vilken tur att jag slet ut allting hemma, för det åskade inte lite då jag befann mig på jobbet!
Det mullrade och blixtrade i över 3 timmar och kan ju säga att det var ju då för väl att ingen på jobbet var/är rädd för åska. Tror till och med att det var precis ovanför huset där ett tag. 
Det lugnade ner sig närmare sju på kvällen och nu är det ganska fint ute, om än tätt med mygg i luften. 
Nog för att jag tycker att det är mysigt då det åskar, men nu var det nästan så att man blev lite less. Nästa gång hoppas jag att jag är ledig så jag får njuta lite mer av spektaklet.
 
Har tagit ut mina inbakade flätor och möts som vanligt av en massa lockar. 
Kastade luggen åt sidan och fick genast en flashback från lågstadietiden då alla häftiga tjejer hade spejat luggen sådär. Själv kunde/fick? jag inte ha så på den tiden. Så hej ljuva 90-tal, här är jag, lite försenad bara!
 
Ska jag strax bege mig mot sängen med min fina lånade bok. Jobbar hela helgen och ska försöka få mig isäng i någotsånär bra tid. Men först vankas det kvällsfika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback