Chill

Vaknade väldigt sent idag, men det var nog behövligt då det inte blev så många sövda timmar under gårdagen. Pigg och glad med en kurrande katt på bröstkorgen, i sämre skick kan man absolut vakna upp i. 
Det är grådaskigt och kallt ute, behövs nog en jacka idag, vilken man inte alls är vad vid nu. Men det är nog bara att anpassa sig och vara glad. 
 
Sitter för tillfället och lyssnar på denna gamla godig:
 
Peppar mig för ännu lite mer stickande, påbörjat men har inte kommit igång riktigt ännu. 
Det känns bara seegt!
Sådär ungefär. 
Har även grävt fram mina gamla byxor så jag kör lite nostalgitema idag, gammal musik, gamla kläder och gamla filmer. 
Sådär lagom avslappnat för en sådan här dag. 
I afton väntas det middag hos mamma med syrran och barnen. Tror det skulle bjudas på pannkaka denna gång. 
Nu ska jag fortsätta med stickningen och se en gammal rulle, Terminator funkar jämt. 
 
I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback