Dejten

Idag har jag nog varit på en av mina bästa Dejter ever!
Jag och Ida hade bestämt träff, som jag även höll på att försova mig till, vi skulle spendera tiden tillsammans över lunchtid. 
Det första jag kliver in genom dörren får jag ett paket och så får jag kolla igenom en filmhög och se om det är nåt jag vill ha. Hittar en av mina favoritfilmer i högen och drar bort presentpappret och ser en chokladask. 
Lyckan är total!
 
Fick följa med och äta smörgåstårta, därav dejtningen. Mycket trevlig sällskap och supergod smörgåstårta!
Sedan skulle vi gå med flaggtåget ner till hembygsområdet. Där fikade vi rulltårtebakelser och träffade syrran och syskonbarnen + massor av annat trevligt folk också! Solen strålade och det var riktigt varmt!
Men det slutade inte där...
Beslutade oss för att grilla till middag och jag fick vara grillmästare! Förutom lite välgrillat på ena sidan av fläskfilén måste jag säga att jag fick godkänt ändå. Nötköttet var perfekt rosa inuti, det var det viktiga tycker jag!
Det var supergott och jag åt så jag nästan mådde illa!
Åt 2 portioner ungefär! 
Glass till efterrätt och vi avslutade vår dejt med film, popcorn och chokladen. 
Var till och med snäll och diskade, hade ändå smutsat ner det mesta av det som skulle diskas.
Vi tänkte kasta lite diskgolf också, men kiosken var tyvärr inte öppen så det gick hyra diskar. Men lätt en av dom bästa dejter jag varit med om. 
Kan ju inte skryta med att jag har varit med om så många, men ändå!
 
Idag borde jag ändå ha lagt på mig nåt gram ändå, inte tränat det minsta och ätit ungefär det dubbla. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback