Här kommer Pippi Långstrump!

Börjat min dag med vanlig frukost följt med en löpartur. Blev inte alls långt idag utan bara 4,5 km. Är fortfarande lite stum i benen efter milen i förrgår. Men det var skönt att få röra på sig lite. 
Väl hemma igen blev det lite magövningar och sen skulle jag se hur många push-ups jag orkade. Blev så inne i det att jag glömde bort att räkna. Men det blev både "kärrningar" och vanliga. 
Mest nöjd över att jag lyckas hålla en rak kroppshållning genom hela övningen. Så starkare har jag blivit. 
Vägde mig även i morse och jag har krypit närmare 50-sträcket nu! Nu är det inte långt borta, så jag verkar göra någonting rätt i alla fall!
Gick upp till samhället och fixat nya lampor till min up-light, den har varit svart nu i någon vecka. Inte fått tummen ur att göra det innan, varit så ljust och fint ute. Men bättre sent än aldrig?
Flätat håret och ska nu sätta mig och läsa lite i väntan på att få gå till arbetet. Det är rätt mörkt ute och jag väntar nästan att det ska börja åska. Så kastar upp detta inlägg och sen stängs all elektronik av. Just in case. 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Du är helt otrolig!

2013-06-07 @ 21:22:37
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback