Mario, shoppning och kattmat

Somnade rätt tidigt igår, före midnatt i alla fall. Men då gjorde jag som jag gjort de senaste nätterna, den senaste veckan: vaknat runt 03:30-04:00. Har nästan blivit som en ny rutin, en som inte är så bra!
Kollade på klockan och hade en låt i huvudet, inte vilken som helst utan denna:
Varför kan jag inte förstå eftersom jag varken sett eller spelat det där spelet på flera år!
 
Igår åkte jag och bästa Ida till Skellefteå för att shoppa och kolla in läget på stadsfesten, eller området och maten. Det var mycket folk och blev inte så mycket shopping för min del där, bara lite mat och popcorn. 
Blev en hel del kattmat inhandlat på övriga ställen innan jag tog mig hem så nu lär jag inte behöva köpa det dom närmaste månaderna.
4 kg! Nu Pyret behöver du inte bli utan mat på ett tag!
 
Mina snygga t-shits har kommit till mig och jag är mycket nöjd med dom. Körde ett helt blått tema igår, lite Who-inspirerat med conversen också. Träffade dock inte på nån som fattade kopplingen..
Har börjat på lite smått igen med löpningen, kan inte hålla mig stilla helt enkelt! Men det är inte alls lika extremt som förra gången och jag håller mig borta från gainers. Har bara hälsat på i gymmet 1 gång den senaste veckan också. Börjat försiktigt och efter fredag kan jag nog öka igen om dom inte hittar nåt fel. Ska bli spännande att se i alla fall. Skönt att jag inte tappat allt för mycket att konditionen i alla fall, löpa 5-6 km går hyfsat smärtfritt ändå. 
 
Har haft en massa tid över nu på morgonen och satt och räknade ut mitt födelsenr, vilket tydligen är 9, Så jag är alltså såhär:
 
#9 – THE PERFORMER
9′s are natural entertainers. They are very caring and generous, giving away their last dollar to help. With their charm, they have no problem making friends and nobody is a stranger to them. They have so many different personalities that people around them have a hard time understanding them. They are like chameleons, ever changing and blending in. They have tremendous luck, but also can suffer from extremes in fortune and mood. To be successful, they need to build a loving foundation.
 
Låter lite som jag faktiskt. 
Någon som är nyfiken vad det handlar eller vill testa själv, så länkar jag till testet HÄR
 
Nu får jag se vad dagen har att erbjuda i övrigt, måste ta mig en tripp till affären först och främst för att inhandla något ätbart. Kylskåpet gapar lite tomt och magen har börjat kurra. Det är ingen bra kombo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback