Midsommar

Ja här har jag hållit mig undan ett tag. Hände nåt som gjorde att jag åkte från min dator i några dagar, ja katten också för den delen och sen har jag inte haft någon större lust att blogga sedan dess. 
Vad det gäller kan jag ta då jag vet vad det berodde på, vilket jag förhoppningsvis får reda på den 5 juli. 
 
Skickade iväg en beställning igår från ThinkGeek. Massor med Doctor Who grejer, eller massa och massa, men en del i alla fall. Där finns nästan nåt för alla Geeks, nyfiken? Klicka på länken i så fall.
Nörden i mig hoppar i alla fall av lycka då jag snart ska få tag i den här:
Whovianer fattar :)
En TARDIS handduk och TARDIS strumpor väntar också på att få dyka upp hemma hos mig. Yey!
Men idag ska det firas, midsommar igen! Den kommer tillbaka år efter år och förhoppningsvis så får vi lika fint väder som sist. Ska äta i grillat i samma goda sällskap som förra året, bara några ansikten utbytta, men på samma altan. Köpt myggspiraler och ska packa ner myggspray, jag vill inte se ut som en nåldyna då jag kommer hem, dvs sönderstucken. 
Men jag är peppad som bara den, fyndade en stor fin älgstek i frysen också. Jum Jum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback