Mygg J**el!

Vaknade upp vid 5 i morse av ett väldigt distinkt ljud. En otoligt irriterande ljud som alla som kommit i kontakt med mygg känner igen. BzzzZZzzzzZZzz
Kunde ju inte för mitt liv somna om förrän jag fått tag i den där rackaren som på något vis tagit sig in i min lägenhet. Tycker inte att den skulle ha haft allt för stora chanser att smita in då jag inte haft dörren öppen i onödan. Men ändock, där var den!
Fick tillslut tag i den, låg och väntade på att den skulle komma tillbaka. Vilket den gjorde flera ggr!
 
När äntligen det var över så började det spöregna ute! Fast det var egentligen bara mysigt, sover bra då det smattrar lite på fönsterbläcken och smäller lite på taket. Lyckades somna om i alla fall och fick mig min sovmorgon, även om det blev ett litet avbrott på den. 
Frukost intagen och nu väntar jag bara på att jag ska få gå till jobbet. 10 timmar kvar innan ledighet! Nu är det countdown!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback