Nytt personbästa!

Detta inlägg är en riktig egoboost till mig själv, jag har lyckats med nåt jag trodde var omöjligt för 3 månader sedan! Jag har sprungit 1 mil idag!
Mycket stolt över mig själv och känner mig oövervinnerlig just nu. I'm the king of the Wold!, som Jack Dawson skulle ha sagt. 
Så nu softar jag i pyamasbyxor och försöker komma på något vettigt att göra med resten av kvällen. Tofflorna stickade jag färdigt och monterade ihop igår kväll/natt, så jag har inte ens något sådant som kan uppta min lediga tid. 
Monstertofflorna. 
Kanske skulle sticka ett par till sig själv också som inte har gröna och vita tänder. Börjar jag nu och stickar 30 minuter åt gången blir dom färdiga lagom till hösten. 
 
Har andra planer inför sommaren än att bara sticka tofflor. Släktträff, Brolle och fler löparturer är några axplock av sommarens planerade trevligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback