Wooho!

Nu har jag helg! Får vara ledig i 2 hela dagar och gissa vad jag firade det med? 
En löpartur! Har inte sprungit på över 1 vecka och det var lite spännande att se hur fotlederna och hälsenorna skulle te sig. Men det gick över förväntan, sprang med fotledsstöd, så jag fick ont under fötterna istället.
Men jag orkade hela rundan!
Det var då mer än vad jag trodde, var rädd att av orken hade försvunnit under veckan då jag inte kunnat löpa. 
Skulle även ut med syrran en sväng på inlines, men det slutade med att jag åkte själv. Hon fick förhinder, väldigt synd! Så 20 minuter inlines på den där löpturen och jag är faktiskt ganska nöjd och knäckt. 
Har duschat och tagit på mig mina mysigaste sockar.
Nu blir det mys med katten och soffhäng som gäller resten av kvällen. Vila och återhämtning. För i morgon ska jag nog ta mig en sväng på gymmet igen, inte varit där på länge. Men då blir det armar och överkropp, benen har fått den träning dom behöver.
Nöjd brutta!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Verkar uuuurmysigt, tänk om jag kunde komma igång med löpningen. När examen är helt över ska jag satsa :)

2013-06-06 @ 10:36:08
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback