Det spritter i benen!

Tror jag håller på att bli lite smått tokig, eller tokigare än vanligt kan man väl då säga. Suttit mer eller mindre stilla nu i 4 dagar och jag har faktiskt slut på idéer, hör och häpna!
Börjat på att nytt pussel men vet inte vart insperationen tog vägen. Det försvann nog någon gång under natten..
 
Fick mig faktiskt ut i morse, gick och handlade, slut på drickbart hemma förutom vatten. Lever rätt mycket på apelsinjuice, bästa drycken som finns enligt mig (näst efter vatten såklart). 
Såg då jag väl var hemma igen att jag tydligen följt ett visst tema. Kom hem med sjukt mycket godis och söta saker. Hm, hur går det för mig att äta bättre tänker jag då. Jajja, synda idag och leva bättre i morgon, typ. 
 
Febern är totalt borta, nu är det bara en lite rinnig näsa och lite host kvar. Ännu piggare idag än igår, det är väl ändå ett gott tecken.
Det värsta är bara att jag inte har så mycket ork till att göra nåt, är sällskapssjuk som få och har överskottsenergi till tusen. Jag fullkomligen viberar på stolen! Dålig kombo det där.
Är visst Norsjögala ikväll, funderar att titta förbi där. Men då vet jag att jag kommer att dansa, det gör jag alltid då jag går ut. Hur ska jag orka det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback