Ehem..

Hade en lite sämre period igen, så jag pausade med bloggandet. Hur roligt är det att läsa hur jobbigt man tycker det är och så? Men nu mår jag mycket bättre och jag läker, det går framåt som man säger. Det är bra :)
 
Har tränat så det står härliga till, har gått upp ungefär 1 kg! Vilket är fantastikt! Hejja mig!
Nu återstår det bara ytterligare några kilo till så har jag passerat det magiska 50-sträcket. Dit vill jag, gärna nu genast. 
Orken är bättre, jag känner mig piggare och har mer energi. Men vad jag ska spendera enegin på vet jag inte riktigt.. lägga pussel?
 
Efter gymmet var jag även och simmade i måndags, alldeles själv i bassängen. Passade på att simma så ini bomben då jag inte hade någon att väja för. Så 1 km på 25-30 minuter. Supernöjd då jag klev upp igen! Har inte orkat simma 1 km någotsånär sammanhängande sedan jag gick i nian. Känner peppen ännu mer nu!
Så jag blickar framåt och försöker bara ha så roligt som jag bara kan. Verkar fungera bra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback