14 dagar, 2 veckor!

Vill bara gratulera mig själv, jag har nu varit nikotinfri i 2 veckor! Tänk vad tiden går fort!
Har inte haft så mycket sug heller, några enstaka ggr har jag känt att jag längtar efter en snus, men ilen går ju över. Det är bara att kämpa på! Ska aldrig ta en snus igen eller bli frestad ens en gång, det är inte värt det.  Grattis och hejja mig!
Drömde till och med inatt att någon frågade om jag rökte, kände mig så stolt då jag svarade: Nej, det kommer jag aldrig att göra heller. 
Kan till och med ge mig boostar i sömnen. Har inte ens behövt använda mig av onico, den ligger i kylen och blir gammal!
Är relativt nyvaken och precis ätit frukost, också en bra rutin jag har lyckats få.
"2 veckor" medtoden är det bästa som finns.Vet inte ens om det är en riktig metod eller om hon bara hittade på. Men man kan lära sig nya rutiner relativt fort bara man är koncekvent och vekligen lägger manken till. Så tack syster! 
 
Ska göra ett besök på gymmet idag, lyfta lite skrot och bli stark. Men först måste jag nog vakna till ordentligt och ladda med lite vatten och smälta gröten. 
Det gör nog bäst med en film, känner mig lite seg nu på morgonkvisten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback