Å det kliar!

Skojjade med syrran och kallade henne nojjig då hon sa att det flagnade och kliade på hennes tatuering. Det är ju det man får göra med småsyskon, retas lite. Skulle jag inte ha gjort för nu kliar även min! Vilket är mycket frustrerande då man inte får klia!
Så jag kommer att spräcka min vilodag med lite exertubes bara för att skingra tankarna lite. Ska inte köra ett benhårt pass utan bara lite så det värsta går över. Kan jag köra lite mage då jag ändå håller på också.
Har även förstört vilodagen med 2 powerwalks tidigare idag. Ingen rast och ingen ro för mig inte, det pirrar alldeles för mycket i kroppen för det. Tur att det regnar nu så jag inte blir lurad att gå ut igen.
 
Over and out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback