American Psycho

Har försökt att sitta stilla idag och läsa, men efter en stund så känner jag hur trött jag blir och måste upp och röra mig. Kommer att bli hemsk då jag blir gammal och dement, en tvättäkta vandrare, aldrig stilla.
Kommit mig en liten bit i boken och den är riktigt bra! Ska försöka hinna läsa ut den innan Juni är slut. Det är fullt genomförbart, ska bara ta mig tid till det. 
Vandrat så jag fått ont i fötterna, så går det väl då man tar på sig fel skor och tror att man kan promenera som vanligt. Suttit i en lekpark och gungat lite och sista svängen upp i samhället tog jag cykeln.  
Men jag har faktiskt kunna sitta stilla en liten stund, fast då höll jag ärligt talat på att somna.
Nu tror jag att jag har rört mig tillräckligt för idag, ska spendera dom sista timmarna av dagen inomhus och nersjunken i soffan. Ska ta upp boken igen och se hur långt jag kommer den här gången. Gissar att det bara blir nån sida så somnar jag garanterat. 
Inte för att boken på något vis är tråkig, men jag är ganska så trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback