Bokmalen

Var ute och gick på förmiddagen med min bok upptryckt under näsan. Såg säker lagom intelligent ut, men jag tittade upp från boken i alla fall då jag skulle gå över vägar och så. Nån sa att jag såg intellektuell ut, men jag tvivlar. Lyckades beta av nästan 40 sidor på detta viset i alla fall! 
 
Blev rastlös, ville göra något så det blev en spontantripp till Skellefteå. Var inte något speciellt jag var ute efter förrutom plastic padding. Men jag hittade mig en ny bikini, lite smycken, nya solbrillor och en jättefint armband från Hope. 
En liten slant går till barncancerfonden då du köper det och det finns i massor av fina färger. Det stod mellan orange eller grönt, men det gröna är lättare att bära till olika färger. 
 
Hittade inte så mycket annat, men känner ändå att jag har spenderat min lediga dag väl. 
Nya brillorna
Jo hittade ett par shorts också, som jag köpte oprovade. Dom passar men är sjukt korta! Vet inte om jag kommer att tordas ha dom eller inte. Får väl ha dom här hemma då ingen ser om inte annat. 2 koppar kaffe slank också ner, trots värmen. 
 
Nu funderar jag om jag ska ut och åka lite inlines innan solen går ner och värmen försvinner.
Jo jag tror att jag gör det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback