Cry me a river..

Följde med syrran och hennes karl idag till Lycksele, det var äntligen dags att göra våra efterlängtade tatueringar!
Hade bestämt innan vart jag ville ha den (revbenen), och det var säkert därför jag hade lite svårt att sova. Kunde nämligen inte sova alls!
Men vi åkte ändå, superpeppade och glada.
Kom dit och jag hoppade upp i stolen på en gång.
Där låg jag och våndades i 1 timme och 40-50 minuter. Kan säga det, jag grät floder sista halvtimmen. Tror inte att jag haft så ont, någonsin, av min egna fria vilja.
Men den blev klar, fastän jag ville ge upp flera gånger på slutet.
Så den egendesignade syskontatueringen nr 2:
Syrran och hennes karl valde att skriva in sina barns namn på underarmarna.
Jättefina blev dom!
Nu ska jag mer eller mindre krascha isäng. Är helt slut, skakade som ett asplöv en bra stund efter att jag var färdig. Känner att jag är inne på min sista enegireserv.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

FY FAAN, kan inte ens tänka mig hur ont det måste ha gjort.

2013-05-11 @ 13:34:25
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback