Derp!

Kände bara ett stort fail i morse, vaknade alldeles för tidigt. 05:30?! Där försvann min sovmorgon. Jag som hade tänkt sova till minst 8 bara för att jag var ledig idag! Så går det då man somnar tidigt på kvällarna. 
Så för att göra det bästa av situationen så bäddade jag och Pyret ned oss på soffan och såg Lars von TriersMelancholia
Mycket vacker och stämningsfull film. Varför har jag inte sett den förut!
Såg en till film och då jag faktiskt var på väg att somna, då kan den inte ha varit allt för spännande.
 
Ätit lunch och laddar just nu telefonen. Ska strax bege mig ut i solen, den strålar som aldrig förr! Synd att det blåster som sjutton bara, får se om jag hittar någorlunda lä någonstans om promenaden blir för jobbig. 
Idag är det en vilodag eftersom jag tränat i dagarna 5 nu. Dumt att utmana ödet mer än nödvändigt. Närmar mig det magiska 50-sträcket i alla fall! Nu är det inte mycket som fattas så har jag sprängt den spärren också.
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Men titta, vad duktig du är! Har du något särskilt mål du vill gå upp till eller går du på känn? KÄMPA DUKTIGA DU!

2013-05-23 @ 15:32:37
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback