Det går bra nu!

Fått 2 paket som jag beställt förra veckan. Så nu har jag en massa vitaminer, mineraler och proteinpulver. Här ska det byggas muskler på allvar och ökas i vikt. 
Så efter jobbet bestämde jag mig för att försöka att springa så långt som jag kunde, vilket blev mycket längre än vad jag trodde. Är otroligt stolt över mig själv!
Sprang i väldigt jämn takt också, sista kilometern i alla fall, som det syns på övre bilden. Toppen! Verkar ha hittat en bra fart. 
 
Träffade 2 goa brudar då jag passerade stallet och blev erbjuden att rida barbacka på en av hästarna. Det blev inte någon lång sväng och det kändes lite som ridlekis eftersom det är så länge sedan sist, men oj vad jag myste! Det gjorde min dag!
 
Så den här dagen har varit toppen! Vet inte vad jag ska hitta på som kan toppa det här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback