Färdigsolat

Varit ute i princip hela dagen och känner nu att det får räcka med sol. Den är lite väl skarp och det vore dumt att bränna sig eller bli uttorkad bara för att det är fint väder. Har hunnit bli brun, jag som trodde att jag enbart kunde bli fräknig och röd. Lite förvånad jag ändå blev!
Ja okej, lite röd kanske jag ändå är...
 
Inte hunnit längre på boken ännu, syrran ringde och ville ha Frassemat. Klart man offrar sig för syrran, var ändå hungrig efter löprundan.
Vilken frossare jag är, Pizza och skrov på samma vecka, bara det inte blir en vana. 
Så följde med henne och prata bort en massa tid, myste i solen och lyssnade på barnens fantastiska logik. Riktigt trevlig eftermiddag måste jag säga. 
 
Nu ska jag prova läsa en stund, ska spara mina serier tills ikväll. Så Patrick Bateman, what are you up to?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback