Grattis!

Idag är det mors dag, då ska jag passa på att gratulera alla mödrar, mormödrar, farmödrar, surrogatmammor, och alla andra som känner sig träffade. Ni har burit runt på ett liv i 9 månader och sedan, på ett eller annat vis, krystat fram det. Det är stort! Ni har upplevt livets mirakel, ni ska vara stolta och bära huvet högt idag. Det är ju eran dag, njut!
Ska åka och gratta vår mamma senare idag, ska bara prata ihop med den yngre mamman i familjen (syrran) och höra då vi ska dit. Mammigt inlägg men det är en mammig dag :)
 
Roliga är att jag också får åka med på ett hörn och bli grattad idag, fyller nämligen år i morgon så vi ska dela på tårtan idag. Något som vi brukar göra de flesta år då det passar sig. 

Funderar om jag ska plåga mig och försöka mig på en joggingtur så benen vaknar till liv. Har fortfarande träningsvärk men det brukar släppa då man blivit lite varmare i musklerna. Ska sitta och fundera en liten stund först tror jag, smälta frukosten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback