Gullpluttan!

Gick inte så bra med mitt solande, den försvann det första jag gick ut. Så 30 minuter sol är nog allt jag fått på 2 timmar, men det var härligt ute. 
Då jag kom in igen så såg Pyret så deppig ut, satt vid dörren och bara stirrade i golvet:
Så jag öppnade och satte mig på brotrappen. Går inte jag ut, så går inte hon ut. Antingen så har jag den artigaste eller mesigaste katten, väntar alltid på mig.  
Det var lika spännande som vanligt för henne och utevistelsen varade i ungefär 5 minuter. Sen blev det tydligen alldeles för spännande för henne. Men premiärturen för i år är nu gjord.
Återstår dryga timmen ledighet kvar, sitter och peppar för en promenad tillbaka till arbetet. Har jag tur så går kvällen riktigt fort. För kl 21:00 blir jag ledig, ända tills på onsdag kl 06:50! Det är inte illa det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback