Happy Birthday to Me.

Vaknade upp i morse och försökte känna om något blivit annorlunda nu när man blivit 29. Fast jag hade fortfarande träningsvärk, kände mig trött och var hungrig. Så någon större skillnad var det nog inte. 
Blev väkt av jättefina grattishälsningar, så det var nog den största skillnaden. 
Fått så många fina hälsningar idag, på facebook, sms, via telefonsamtal och öga mot öga. Min spontana reaktion är som sådan: Känner jag verkligen så många människor?! Jätteroligt!
Försökt svara på alla jag fått också, kan hända att jag missat någon och då ber jag om ursäkt, det var inte min mening i så fall!
 
Dagen i övrigt så for jag till gymmet åter igen, fast jag sagt att jag inte skulle. Fast nu börjar mina fotleder och fötter säga ifrån på skarpen, så nu blir det nog lite vila som gäller ett par dagar framöver. 
Tvättat det som skulle tvättas, städat lägenheten hjälpligt och beställt nya tunnlar, spiraler och pluggar till töjningarna i öronen. Fick bli en present till mig själv. 
Nu ska dom få leva med organiskt material som andas, ben och trä. Tror jag är mycket bättre i långa loppet och dom kommer att se mycket trevligare ut. Framför allt lukta bättre!
Sedan väntade kvällsarbete på jobbet, gick bra det också. 
Kanske inte så dom flesta firar sina födelsedagar, men jag har haft en riktigt bra dag ändå. Blev ju firad igår, så jag är så nöjd så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback