Hejja mig!

Nu dominerar bloggen av mina träningsresultat, men det är något som jag tycker är väldigt roligt. Har blivit mer eller mindre beroende av att träna, hur nu det gick till?!
Men jag är piggare och gladare då jag tränar, somnar bättre på nätterna också. Så mer träning åt lilla HeaLainen!
Jobbat större delen av dagen, började 11 och slutade 20:00. Hade så pass mycket energi över att jag beslutade mig för att ta en löparrunda och testa en ny app jag laddat ner på luren. RunKeeper.
Lyckades nästan springa hela rundan och gissa om jag var överlycklig och stolt över mig själv! Trodde inte att jag skulle orka så långt!
Sprang allt utom 800m, då promenerade jag snabbt istället. 
Nästa gång kanske jag lyckas ta 5 km, det vore nåt! :)
 
Men i morgon blir det vila, kan ju inte nöta ut mig i förtid. Vila och återhämtning är A och O. Kanske blir en promenad istället om vädret tillåter. 
 
Uppdatering med tatueringen lyder som sådan: Det gör fortfarande ont, känns som om jag har blåmärken på revbenen. Men den är hiskeligt ful just nu, jag flagnar. Så jag försökte duscha bort det värsta och har nu smörjt ordentligt, nu verkar den vara så bra som den bara kan bli.
Är lite röd vid bokstäverna, men det blir nog till sig om ett par dagar. Får bara se till att jag håller den ren. 
 
Nu ska det varvas ner med en bra film eller bok. Amerikan Psycho kanske? Kommer nog sova riktigt gott inatt, hoppas jag då i alla fall ^^

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag önskar att jag var träningsberoende... jag ska BLI träningsberoende. Det borde gå att lura sig själv till nya rutiner eller vad man säger! Alla som tränar kan ju inte ALLTID ha älskat att träna ;P

2013-05-14 @ 07:45:03
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback