May the 4th

Idag är det tydligen StarWars dagen, May the 4th be with you. 
Har inte sett StarWars idag, men jag firar med att äta små mintpastiller ur Darth Vader och en Stormtrooper. Häftigare än så blir det faktiskt inte. 
Tycker även att jag lyckades bra med Harry Potters dag som inte var för så länge sedan (2/5). Lyssnade på just Harry och hans vänner precis hela den dagen. Hade faktiskt inte en susning att den var just då, så det var ju avhittat!
Tur dom är på engelska också, hinner man träna upp den och finlira på uttal och så. 
 
Är ganska nördig då jag lyssnar på bok: skrattar åt pinsamma situationer i boken och gör faktiskt de flesta ansiktsuttrycken som karaktärerna i boken gör, då uppläsaren säger att dom gör det. Använder mig av hörlurar så ingen annan fattar ju vad jag skrattar åt, eller vad jag blir arg över. 
Kan nog va ganska intressant som åskådare att se vad jag pysslar med då jag inte tror att nån annan ser. Dansar till musik som bara jag hör (s k. huvudmusik)  Vilket förefaller rätt ofta. 
 
Ska strax gå isäng, har varit en lång dag idag. Sov en aning för lite förra natten och det känner jag av nu. Ögonlocken är ganska så tunga.Men det passar mig bra, då hinner jag sova ut ordentligt och vara glad på jobbet i morgon. 
Förutsatt att jag faktiskt somnar förståss...

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Haha, jag gör också så med ljudböcker, inatt lyssnade jag på femman innan jag skulle gå och lägga mig, och när Erik kom in undrade han vad jag låg och flinade åt! Det var åt när Graup rännde runt på området och ropade HAGGER och HERMY! Tyvärr på svenska :)

Tack snälla för din kommentar, Erik tycker bilden var bara fånig - jag tycker att fånigheten gör den fin ;D

2013-05-05 @ 09:04:37
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback