Men ja!

Hade satt upp som mål att gå upp 1 kg på en månad, dessutom ville jag sluta snusa och få in lite bättre tränings- och matrutiner. Tro det eller ej, jag har lyckats!
Med alla saker, eller matrutiner är väl fortfarande si och så, men jag äter mer. Har slutat helt med nikotinplåstren och jag har inte ens något nämnvärt sug kvar! Hur gick det till? , och Hur bra är inte det?!
Nästan så att man tar ett titt på sig själv i spegeln och frågar: Vem är DU, egentligen?
Har för övrigt jobbat klart för denna vecka och ska spendera helgen i ledighetens tecken, nämligen bara göra sådant jag tycker om. Vad det består utav är ännu oklart ^^
 
Tagit bort plasten på tatueringen och hej vad det ramlade av färg, som det brukar. Den är fortfarande svullen och öm, men den är riktigt fin. Som en kompis sa: Den är så du!
Den ser ganska stor ut, men det är den egentligen inte. Det är bara jag som är liten ;)
 
Nu ska jag bara lista ut hur jag får bort klistret från tejpen som satt där innan, utan att behöva gnugga. Är väldigt öm idag och vill inte irritera i onödan. 
Men först och främst blir det ett besök på gymmet. Det var alldeles för länge sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback