Moahahaha!

Kan nu glatt meddela att jag kan och orkar springa 5 km!
Det gick inte speciellt fort men det kräver jag inte heller att det ska göra. Nu har jag passerat den spärren och nu kan det bara bli bättre! Det är nu jag kan börja pressa tiden, nu jag kan nå resultat på riktigt. 
Lär ha gummiben i morgon, men det är lätt värt det!
 
Mördade benen lite mer på gymmet förutom löpningen. Axlar och rygg fick sig även en liten omgång. Fast i morgon SKA jag vila. Om inte annat får jag väl binda fast mig i solstolen eller något. Tur att mamma kommer hit och ska äta, då måste jag vara hemma och hålla mig i skinnet. 
 
Tycker det är lite roligt att jag bytt ut ett beroende mot ett annat, tur att träningen är mycket hälsosammare än snuset i alla fall. Försöker dra ner på socker också, men lite skoj här i livet måste man ju ändå få ha. Ska ju ändå försöka öka i vikt så det spelar nog inte så stor roll. 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

GRATTIS! Jag orkar inte springa 5 kilometer. Men kanske om jag slutar träna, nu är det en kamp att klara 10 minuter utan att stanna...

Sv: Ja, jag fick ringen av min syrra i bröllopspresent, superkul :) Nu är den inlämnad och jag längtar tills den är klar. Jag älskar den ^^

2013-05-15 @ 21:21:54
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback