O happy day!

Solen skiner och jag är LEDIG! Har jag tur eller vad?
Det är redan varmt också, tror det ligger runt 23 grader i skuggan och klockan är inte ens 10! Bara vi inte gjort bort sommaren och värmen redan nu, skulle inte alls vara så roligt. 
Men ni kan ju gissa vart jag tänker hålla hus ungefär hela dagen, kan ju säga att det inte lär innefattas av golv, tak och 4 väggar. 
Så försöka hitta sig lämpliga kläder som inte är för varma och sen ut i blåsten och värmen. Idag ska jag försöka läsa vidare på boken, har fastnat litegrann och vill verkligen hinna läsa ut den innan jag måste lämna tillbaka den. Bara bita ihop och läsa, läsa, läsa. 
Borde ju funka bra nu då jag inte ska ut och springa idag eller gå på gymmet. Idag är det fullkomlig vila som gäller, ja om man inte räknar lite inlinesåkande då kanske.
Hittade en rolig bild på datorn, jag måste ha haft lite att göra. Ringen är fejk, likväl håret. Man ser knappt att det är jag. Måste ha saknat min gamla piercing vid det där tillfället. 
 
Nej ut i solen och läsa, njuta och bara må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback