Oh Blueberry, you're so good

God Morgon!
 
Vaknade tidigt, som för övrigt i veckan, alldeles av mig själv, (Ja förutom då Pyret väckte mig för goset) 2 timmar före väckaren ska ringa.
Andra mornar har jag försökt och faktiskt lyckats att somna om. Men det var så fantastiskt väder ute idag så jag bestämde mig för att kliva upp. 
Har ätit frukost, kastade ner en näve blåbär i tallriken bara för skojs skull. 
Blev inte alls dumt. Ska jag ta lite mindre vatten nästa gång, den blev lite vattnig då den väl var klar. Jag micrar gröten, går fort och blir mindre disk också ^^  Fördelen att bo själv, jag gör som jag vill!
 
Slängde ut torkställningen med tvätten, det var som att vakna i en regnskog, allt var fuktigt här inne. Så nu ska den få en chans att torka i solen, den värmer riktigt bra redan. 
Pyret tog sig friheten att gå ut då jag ändå konkade på torkställningen, så hon fick sig en liten promenad hon också.
Så nu är vi mätta och smått mortionerade. Nu ska jag bara vänta ut klockan tills Ica öppnar. Glömde bort att köpa smör och pålägg igår. Men det är en mycket liten kulle, känns som att jag kan kliva över berg idag. 
Ser lite arg ut, men försök se glad ut då solen bländar i ögonen ;) Jag ler med själen kan vi säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback